Figyelem!

Figyelem a blogon megjelenő írásokban szereplő helyek, adatok, dátumok, életrajzi adatokban szereplő átfedések, vagy simán csak átfedések, pusztán a véletlen művei, szüleménye!
Az, hogy a blogon megjelent cikkekben szereplő emberek ugyanazon a helyen éltek, dolgoztak vagy ugyanabba az iskolába jártak szintén csak a véletlen szüleményei.
Minden az ilyen adatokból levont összefüggés, vagy következtetések pusztán a véletlen műve!
A weboldalam címe: http://www.levaigyorgy.info

Népszerű bejegyzések

2010. október 2., szombat

Jobbikról néhány gondolat?



Az jár a fejemben, hogy olyan emberek akarnak megpuccsolni és bekerülni a helyi önkormányzatba akik eddig semmit sem csináltak a választási kampányok alatt.

Erről eszembe jut az "István a Király"-ból egy részlet "elbujtok a harc elől, de osztásnál tolongtok".
Sajnos ez úgy tűnik minket is elért.


A facebookon kialakult egy beszélgetés amely igen érdekes volt a számomra.
Az egyik hozzászóló azt írta, hogy nagyon rossz a személyügypolitikája Zazának és Szaszinak!

A helyzet az, hogy ebben teljesen igaza volt a hozzászólónak.
De az hogy rossz, az kevés,  lehet, hogy ez szándékosan van így, ha mindent összeraksz rá jössz, hogy nem lehet véletlen.
Az Európa Parlamenti választások óta tele lettünk KPMG-sekkel ( kpmg.com ), volt Gazdasági minisztériumi vezetőkkel (SZDSZ alatt is), SZOT-osokkal, volt MDF-esekkel, és olyan is akadt állítólag, bár én ezt nem tudom megerősíteni, aki az MSZP-nek adta az összegyűjtött kopogtatócédulákat állítólag, amit a Jobbik támogatású független jelöltnek kellett volna, ha jól emlékszem az elmondásra talán Tápiószecsőn?
Erről is mélységes a hallgatás mert állítólag egy jelenlegi Pest.megyei alelnök az érintett.
De van itt volt Hit-gyülis, Jehova tanúja is, nem gond, ez utóbbi indul is az egyik településen a helyhatósági választáson.

Ehhez tartozik, hogy most megpróbálnak eltávolítani engem bármi áron a Jobbikból, mert arra is vetemedtem, hogy el mertem indulni országos alelnöknek is, és Pest-megyei elnöknek is, amikor az aktuális volt.
Ráadásul túl sokat tudok, láttam és....így..... akcúg lettem.
Ezért most engem puccsolnak 
a saját szervezetemen keresztül...... ugyanezen illetők.

Javasolnám megnézni az alsó linkeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése