Figyelem!

Figyelem a blogon megjelenő írásokban szereplő helyek, adatok, dátumok, életrajzi adatokban szereplő átfedések, vagy simán csak átfedések, pusztán a véletlen művei, szüleménye!
Az, hogy a blogon megjelent cikkekben szereplő emberek ugyanazon a helyen éltek, dolgoztak vagy ugyanabba az iskolába jártak szintén csak a véletlen szüleményei.
Minden az ilyen adatokból levont összefüggés, vagy következtetések pusztán a véletlen műve!
A weboldalam címe: http://www.levaigyorgy.info

Népszerű bejegyzések

2010. október 2., szombat

Gondolatok: Üdvözletem Mindenkinek!

Gondolatok: Üdvözletem Mindenkinek!: "Üdvözletem mindenkinek!"


Még egy dolog azért hozzátartozik a történethez:
A helyi kompenzációs listáról még le is hagytak minket.
Ez könnyen ellenőrizhető a valasztas.hu oldalon:


JOBBIK MAGYARORSZÁGÉRT MOZGALOM 




Települési kompenzációs lista jelöltjei
Pest  megye,Szigethalom település


SorszámJelölt neve
1 Bán Norbert 
2 Csúri Tamás 
3 Fejes János 



Adjon az Isten!
Nos, ez klassz!!
Mármint hogy felfüggesztettétek a tagsági viszonyomat a Jobbikban!
Igaz, hogy az Etikai Bizottság még nem keresett meg ez ügyben, de gondolom ez a Jobbikban nem jelent különösebb problémát.
Eddig is mindent a hátunk mögött intéztek...................
Azért is örülök az etikai vizsgálatnak, mert akkor gondolom Vona Gábor Pártelnök urat is megkérdezik, hogy hogyan lehetséges az, hogy ő egy-személyben dönthet egy állítólag alulról szerveződő demokratikus pártban arról, hogy választott tisztségviselőt, ill. egy országos választmányi tagot, (aki nem mellesleg az ominózus Pest-megyei elnökségi puccsig Pest-megyei alelnökként dolgozott, és jelenleg is a 12-es választókerület szervezője is), először hátrébb sorol, majd levesz a helyi önkormányzati kompenzációs listáról?
Sőt helyette egy 21-éves ifjú "titánt", és egy most érettségizett 18-éves fiatalt favorizálnak a kompenzációs listán?
Biztosan sokat tettek idáig, hogy a vezetés ennyire ismeri őket...............
Joggal merülhet fel a kérdés bárkiben, hogy vajon miért is történik mindez?
Az etikai vizsgálathoz kapcsolódva tájékoztatlak benneteket, ahhoz, hogy a szigethalmi szervezet egyáltalán listát és polgármesterjelöltet tudjon állítani, én és szűkebb családom szedte össze ehhez a kopogtatócédulákat, még a tagság egy részének is...(Ugyanúgy ahogyan az E.P. és az országgyűlési választások alatt is)
Ezért hívtam össze zárt taggyűlést csak szervezeti tagoknak 2010 szeptember 02.-ára, ahol is arról akartam tájékoztatni a tagságot, hogy Vona Gábor pártelnök úr megváltoztatta a helyi szervezet által felállított kompenzációs listát idézem:
"-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: Kompenzációs lista
Dátum: Wed, 1 Sep 2010 13:45:33 +0200
Feladó: Farkas Gergely
Címzett: Lévai György
CC: Császárné Kollár Tímea




Tisztelt Lévai György!


A szervezetek által benyújtott kompenzációs lista akkor válik véglegessé a Jelöltállítási Szabályzatunk szerint, ha azt a párt elnöke, Vona Gábor jóváhagyja. Amennyiben ő nem ért egyet ezzel, akkor joga van változtatni rajta.

Ezúton értesítelek, hogy az általatok benyújtott kompenzációs listával Vona Gábor nem értett egyet, és azon változásokat eszközölt. Ez alapján a szigethalmi hivatalos kompenzációs lista első 3 helyezettje a következő:
1. B. Norbert
2. Lévai György
3. L. Lajos
(a többi hely változatlan)


Üdvözlettel
Farkas Gergely
az Országos Jelöltállítási Bizottság tagja
"
Ezért zárt taggyűlést hívtam össze, 2010 szept. 02-re.
Sajnos ez azért is szükséges volt, mert a kompenzációs lista leadásához nem kaptam meg a meghatalmazást, és erről a tagságot tájékoztattam.
(Megvannak az ez irányban is neked írt leveleim, hiába tiltottátok le az email címem is.)
De folytatva: ahol is nagy meglepetésemre, mindenki, a pártolótagokat is beleértve eljöttek, még a sarki "szakaszvezető" is, pedig mivel a taggyűlés zárt volt így nekik értesítést sem küldtem ki. Nekem azért is furcsa volt mellesleg a dolog, mert sokan eddig itt-ott jártak a megelőző nyílt taggyűlésekre.
Mindezek után a taggyűlésen 2010 szeptember 02.-án azon tagok, akik eddig semmit nem csináltak, felbujtották a tagságot és palotaforradalmat akartak ( és akarnak) csinálni és érdekes módon azzal is sikerült beszélniük este 10-órakor, akivel nekem hetek óta addig nem sikerült, nevezetesen az "új" Pest-megyei elnökséggel. Hát nem érdekes?
És az is érdekes, hogy Z. Ferenc (aki mellesleg nem fizetett tagdíjat egész évben, ezért kértem a törlését) ugyanezen a taggyűlésen bizalmatlansági indítványt akart megszavaztatni ellenem, azzal kezdi a taggyűlést, annak alapszabály szerinti hivatalos rendjének betartása nélkül?
Hát nem fura, hogy valaki itt-ott jár el a taggyűlésekre, nem fizet tagdíjat és ő akar bizalmatlanságit indítani ellenem, ehhez hű támogatókat is talált F. János úr és L. János művészlelkű zenetanár úr (kopogtatócédula szedéskor rendszeresen bébiszitter) személyében, meg persze a Vona Gábor pártelnök úr által támogatott B. Norbert úr a kompenzációs-lista első helyének birtokosa személyében, mind a rengeteget tapasztalt 21-évével és természetesen azzal a rengeteg tudással felvértezve amit most tanul?
Aztán az is érdekes, hogy a számomra az azóta elküldött "bizalmatlansági indítványban" az a L. János van megjelölve elnökjelöltként, aki azért lépett vissza a Jobbikos jelöléstől, mert Bolgár kisebbségi választáson indul. Ez nem ellentétes a Jobbik érdekeivel?
Alelnökjelöltek pedig nem meglepően: B. Norbert 21-éves "titán, és F. János akiről még később szó lesz.

Másnap pénteken reggel még úgy volt, hogy mindezen általatok történt megtaposásom ellenére jobbikosként indulok, csak F. János (akinek ugye köztudottan kopogtatócédula szedéskor ellik a macskája és rendszerint nem ér rá, mert dolgozik, vagy éppen az asszony nem engedi.), és S.-Sz. Gábor jelenlegi megyei alelnök úr, bizalmatlanságának többször is tanújelét adva többször hívogatta a Jegyző-asszonyt, hogy leadtam-e már a kopogtatócédulákat az egész tagságnak. Úgy látszik, hogy pontosan tudták az urak, hogy ők aztán nem tettek szinte semmit a kopogtatócédula összegyűjtéséért, hogy meglegyen a tagságnak is és a polgármesteri jelöléshez is, aztán gondolom be voltak ijedve, hogy csak azt fogom leadni, amit saját maguk gyűjtöttek a saját részükre. (ugyanis az szám szerint kevés lett volna az egyéni induláshoz is , nemcsak a helyi kompenzációs listaállításhoz).
Én mindezek ellenére összegyűjtöttem a "családommal" másoknak is a jelöléshez szükséges cédulákat, és minden indulónak leadtam az induláshoz szükséges kopogtatócédula mennyiséget, ezért tudott a Jobbik itt egyáltalán listát állítani Szigethalmon.
Ezért döntöttem úgy, hogy ha már levettetek a listáról, akkor polgármesterjelöltként (mivel én szedtem össze rá a kopogtatócédulát és nem a tagság) Jobbikosként indulok, képviselőjelöltként pedig függetlenként, mert én még erre is összebírtam szedni a kopogtatókat. (a tagság egy részével ellentétben, mert volt aki csak 7db..ot és 13db.-ot bírt összeszedni "sz*rok bele" felkiáltással, miután letoltam őket)(ja erről is megvannak az emailok)
Nos mindezek fényében, az utolsó pillanatban alkotmányos jogommal élve úgy döntöttem, hogy képviselőjelöltként függetlenként kívánok elindulni.
Hát nem furcsa, hogy mindezek után, miután megtapostatok, hátrébb soroltatok a kompenzációs listán, nekem nem engedtétek azt leadni sem, éltem alkotmányos jogommal és a választókörzetemben függetlenként indulok, felfüggesztitek a Jobbikos tagságomat is? Egy országos választmányi tagét?
Ami roppant érdekes:
Jobbik alapszabálya értelmében csak etikai vizsgálat után lehet valakinek megszüntetni a tagsági viszonyát.
Jobbik Alapszabálya értelmében -
209. §
(1) A visszahívásra a megválasztásra jogosult helyi szervezet, alapszervezet vagy testület jogosult tagjainak legalább egyharmada javaslatára. Döntés előtt ki kell kérni annak a testületnek a véleményét, amelybe a tagot beválasztották.
Mindenesetre érdekesnek tartom, mindezek fényében, hogy a gyáli, a ráckevei, a szigetszentmiklósi szervezet még működhet, amikor az országgyűlési képviselőválasztáson nyíltan a Jobbik jelöltje ellen kampányoltak szervezetestől......
Az Ő tagságukkal mi van, uraim?
Mert ők vígan működnek a ti jóváhagyásotokkal.
Még egy roppant érdekes dolog az, hogy mit keres a Jobbik helyi kompenzációs listáján F. János, mivel jegyzőkönyvben rögzítetten őt nem jelölte senki a kompenzációs listára (rajta sem volt), a szervezet azt nem szavazta meg, sehogyan.
Ezért aki F. János urat rátette mégis a helyi kompenzációs listára, azzal szemben én is kérem az etikai vizsgálat lefolytatását.
Én úgy gondolom, hogy nem én vagyok a felelős a kialakult helyzetért.
Én még mindig a Jobbik eredeti, valóban radikális eszmeiségével egyetértek és vállaltam és vallom is azokat!!
Azért indultam el függetlenként mert azt megelőzőleg levettetek a listáról, ezért úgy gondoltam, hogy javítva egyéni esélyeimet függetlenként indulok.
Mindenesetre állok az etikai bizottság rendelkezésére!
Természetesen írásban, mert a szó elszáll....






Szebb Jövőt!


Lévai György
A Jobbik Szigethalmi Alapszervezetének Elnöke.
A Jobbik Pest-megye 12-es választókerület szervezője.
A Jobbik Országos Választmányának tagja.


2010-09-13 14:28 keltezéssel, Gábor Szabó írta:
Szia Gyuri! Múlt héten az Etikai Bizottság eljárást indított veled szemben, annak kiderítésére, hogy miért indulsz független képviselőként Szigethalmon. Az eljárás időtartamára került felfüggesztésre a tagságod, és amíg a vizsgálat nem zárul le megnyugtató eredménnyel, addig nélkülöznöd kell a kódokat és a hivatalos e-mail címet. Nagyon remélem, hogy sikerül megnyugtató módon tisztáznod magadat ebben az ügyben, és minden visszaállhat a régi, nyugodt kerékvágásba. Szabó Gábor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése